Curve Light

Mail to Pay kijkt terug op een succesvol Credit Expo 2022

Donderdag 21 april stond Mail to Pay als hoofdsponsor op Credit Expo 2022. De beurs bood Mail to Pay de ideale gelegenheid om haar bestaande en potentiële klanten te ontmoeten en kennis te laten maken met Robin - de intelligente afbetalingsplan bot.

Een fantastische beurs

Credit Expo was voor Mail to Pay ook dit jaar weer een groot succes. Het doel van de beurs was de banden met de klanten en prospects weer aan te halen en tegelijkertijd de bezoekers de mogelijkheid te bieden om nader kennis te maken ‘Robin’ - de intelligente afbetalingsplan bot. Daarnaast kregen de bezoekers de mogelijkheid om de 'Skills for the digital age' van hun organisatie te testen. De stand was constant druk bezocht en de bezoekers testte er enthousiast op los.

Tijdens de keynote van Stefanie van Moen maakte de bezoekers kennis met de . fameuze regel van 3 en hoe dit helpt om gesprekken te versterken. Met een volledig gevulde zaal kan Mail to Pay weer spreken van een groot succes. Dit alles bij elkaar opgeteld, kijkt Mail to Pay terug op een fantastische Credit Expo 2022.

Maak kennis met Robin

Tijdens de beurs kregen de bezoekers de gelegenheid om kennis te maken met Robin - de intelligente afbetalingsplan bot - van Mail to Pay. Robin beheert alle afbetalingsplannen en houdt met vriendelijke mobiele herinneringen en dynamische aflosmogelijkheden de klant scherp en gemotiveerd gedurende de looptijd van het afbetalingsplan

Keynote Stefanie Van Moen

Net zoals in het voorgaande jaar werd de Keynote door Mail to Pay gefaciliteerd. Dit jaar was het de beurt aan Stefanie van Moen. Zij nam de bezoekers mee in de wondere wereld van public speaking en liet zien én horen hoe je met het magische getal 3 gesprekken kan versterken. De bezoekers reageerden erg enthousiast! Een absolute aanrader om beter te communiceren (1), te inspireren (2) en te verbinden(3).

Sfeerimpressie

20220421 160525
20220421 135804
20220421 133230
20220421 110044
20220421 095905
20220421 093734