Curve Light

Un Mon Environnement sans connexion

Au cours des dernières années, il y a eu une forte croissance des Mon Environnement. Un Mon Environnement est un site web fermé pour les clients, qui est uniquement accessible avec un nom d’utilisateur et un mot de passe. Les organisations utilisent l’environnement pour l’échange de données avec leurs clients. Un client peut utiliser l’environnement pour avoir une idée claire des services et/ou des produits que l’on peut y acheter.

Een geautomatiseerde vorm van dataverrijking door de klant zelf.

Une forme automatisée d’enrichissement des données grâce au client.

Een geautomatiseerde vorm van dataverrijking door de klant zelf.

Een geautomatiseerde vorm van dataverrijking door de klant zelf.

Een geautomatiseerde vorm van dataverrijking door de klant zelf.

Populair onder klanten

Klanten zijn enthousiast over een Mijn Omgeving. Het biedt de klant namelijk veel voordelen. Naast het informatieve karakter van een Mijn Omgeving, kan de klant direct gegevens wijzigen. Als een klant zijn facturen bekijkt en deze bijvoorbeeld in het vervolg liever per e-mail zou willen ontvangen, kan het e-mailadres ingevuld worden. Dit e-mailadres wordt vastgelegd in de systemen van de organisatie, inclusief een eventuele App. Een geautomatiseerde vorm van dataverrijking door de klant zelf. En de klant kan zelf bepalen waar en wanneer gegevens worden ingezien of gewijzigd, omdat de omgeving 24/7 bereikbaar is.

Populaire chez les clients

Les clients sont enthousiastes pour un Mon Environnement. Il offre en effet de nombreux avantages au client. Outre le caractère informatif d’un Mon Environnement, le client peut modifier des données directement. Si un client consulte ses factures, il préfère par exemple les recevoir à l’avenir par email, il peut aussi entrer une adresse électronique. Cette adresse électronique est fixée dans les systèmes de l’organisation, y compris dans une éventuelle appli. Une forme automatisée d’enrichissement par le client. Et le client peut déterminer où et quand les données peuvent être consultées et modifiées, parce que l’environnement est accessible 24h/24, 7j./7.

Populair onder klanten

Klanten zijn enthousiast over een Mijn Omgeving. Het biedt de klant namelijk veel voordelen. Naast het informatieve karakter van een Mijn Omgeving, kan de klant direct gegevens wijzigen. Als een klant zijn facturen bekijkt en deze bijvoorbeeld in het vervolg liever per e-mail zou willen ontvangen, kan het e-mailadres ingevuld worden. Dit e-mailadres wordt vastgelegd in de systemen van de organisatie, inclusief een eventuele App. Een geautomatiseerde vorm van dataverrijking door de klant zelf. En de klant kan zelf bepalen waar en wanneer gegevens worden ingezien of gewijzigd, omdat de omgeving 24/7 bereikbaar is.

Populair onder klanten

Klanten zijn enthousiast over een Mijn Omgeving. Het biedt de klant namelijk veel voordelen. Naast het informatieve karakter van een Mijn Omgeving, kan de klant direct gegevens wijzigen. Als een klant zijn facturen bekijkt en deze bijvoorbeeld in het vervolg liever per e-mail zou willen ontvangen, kan het e-mailadres ingevuld worden. Dit e-mailadres wordt vastgelegd in de systemen van de organisatie, inclusief een eventuele App. Een geautomatiseerde vorm van dataverrijking door de klant zelf. En de klant kan zelf bepalen waar en wanneer gegevens worden ingezien of gewijzigd, omdat de omgeving 24/7 bereikbaar is.

Populair onder klanten

Klanten zijn enthousiast over een Mijn Omgeving. Het biedt de klant namelijk veel voordelen. Naast het informatieve karakter van een Mijn Omgeving, kan de klant direct gegevens wijzigen. Als een klant zijn facturen bekijkt en deze bijvoorbeeld in het vervolg liever per e-mail zou willen ontvangen, kan het e-mailadres ingevuld worden. Dit e-mailadres wordt vastgelegd in de systemen van de organisatie, inclusief een eventuele App. Een geautomatiseerde vorm van dataverrijking door de klant zelf. En de klant kan zelf bepalen waar en wanneer gegevens worden ingezien of gewijzigd, omdat de omgeving 24/7 bereikbaar is.

Ideaal voor Marketing?

De Mijn omgeving is een plek om prachtige functionaliteiten aan te bieden. De klant moet de weg naar de Mijn Omgeving wel weten te vinden. De marketingafdeling zal de klant moet overtuigen om de omgeving te bezoeken en zich te registreren. Zodra de klant een actief gebruiker is geworden kan de marketingafdeling het gedrag van de klant meten. Dit biedt kansen om gericht op in te spelen, door bijvoorbeeld passende aanbiedingen te doen, om meer omzet te genereren.

Idéal pour le marketing ?

Le mon Environnement est un endroit pour proposer de belles fonctionnalités. Le client doit pouvoir trouver le chemin menant à Mon Environnement. Le département marketing devra convaincre le client de visiter l’environnement et de s’enregistrer. Dès que le client est devenu un utilisateur actif, le département marketing peut mesurer le comportement du client. Cela permet d’anticiper de manière ciblée, en faisant par exemple des offres adaptées, pour générer davantage de chiffre d’affaires.

Ideaal voor Marketing?

De Mijn omgeving is een plek om prachtige functionaliteiten aan te bieden. De klant moet de weg naar de Mijn Omgeving wel weten te vinden. De marketingafdeling zal de klant moet overtuigen om de omgeving te bezoeken en zich te registreren. Zodra de klant een actief gebruiker is geworden kan de marketingafdeling het gedrag van de klant meten. Dit biedt kansen om gericht op in te spelen, door bijvoorbeeld passende aanbiedingen te doen, om meer omzet te genereren.

Ideaal voor Marketing?

De Mijn omgeving is een plek om prachtige functionaliteiten aan te bieden. De klant moet de weg naar de Mijn Omgeving wel weten te vinden. De marketingafdeling zal de klant moet overtuigen om de omgeving te bezoeken en zich te registreren. Zodra de klant een actief gebruiker is geworden kan de marketingafdeling het gedrag van de klant meten. Dit biedt kansen om gericht op in te spelen, door bijvoorbeeld passende aanbiedingen te doen, om meer omzet te genereren.

Ideaal voor Marketing?

De Mijn omgeving is een plek om prachtige functionaliteiten aan te bieden. De klant moet de weg naar de Mijn Omgeving wel weten te vinden. De marketingafdeling zal de klant moet overtuigen om de omgeving te bezoeken en zich te registreren. Zodra de klant een actief gebruiker is geworden kan de marketingafdeling het gedrag van de klant meten. Dit biedt kansen om gericht op in te spelen, door bijvoorbeeld passende aanbiedingen te doen, om meer omzet te genereren.

Een kwart van de klanten vergeet minimaal één of meerdere wachtwoorden per maand

Un quart des clients oublie au moins un ou plusieurs mots de passe par mois

Een kwart van de klanten vergeet minimaal één of meerdere wachtwoorden per maand

Een kwart van de klanten vergeet minimaal één of meerdere wachtwoorden per maand

Een kwart van de klanten vergeet minimaal één of meerdere wachtwoorden per maand

Inloggen is een struikelblok

Bij bovengenoemde uitdaging om mensen te verleiden, is het vooral een kunst om de klant een actieve gebruiker te laten worden. Ondanks de voordelen is er namelijk één groot nadeel: Inloggen. Uit onderzoek van de Betaalvereniging Nederland blijkt dat de meeste klanten (66%) de inloggegevens uit hun hoofd leren. Met een gemiddelde van 20 verschillende accounts is het onthouden van deze inloggegevens lastig. Uit het onderzoek blijkt namelijk ook dat een kwart van de klanten minimaal één of meerdere wachtwoorden per maand vergeet en deze opnieuw moet opvragen. Mail to Pay heeft dit obstakel geanalyseerd en naar een oplossing gezocht.

La connexion est un obstacle

Dans le défi précité pour séduire les gens, c’est tout un art de transformer un client en utilisateur actif. Malgré les avantages, il y a pourtant un gros inconvénient : la connexion. Il ressort d’une étude de « Betaalvereniging Nederland » que la plupart des clients (66%) oublient les données de connexion. Avec une moyenne de 20 comptes différents, il est difficile de retenir ces données de connexion. Il ressort aussi de l’étude qu’un quart des clients oublie au moins un ou plusieurs mots de passe par mois et doit donc le demander. Mail to Pay a analysé cet obstacle et a cherché une solution.

Inloggen is een struikelblok

Bij bovengenoemde uitdaging om mensen te verleiden, is het vooral een kunst om de klant een actieve gebruiker te laten worden. Ondanks de voordelen is er namelijk één groot nadeel: Inloggen. Uit onderzoek van de Betaalvereniging Nederland blijkt dat de meeste klanten (66%) de inloggegevens uit hun hoofd leren. Met een gemiddelde van 20 verschillende accounts is het onthouden van deze inloggegevens lastig. Uit het onderzoek blijkt namelijk ook dat een kwart van de klanten minimaal één of meerdere wachtwoorden per maand vergeet en deze opnieuw moet opvragen. Mail to Pay heeft dit obstakel geanalyseerd en naar een oplossing gezocht.

Inloggen is een struikelblok

Bij bovengenoemde uitdaging om mensen te verleiden, is het vooral een kunst om de klant een actieve gebruiker te laten worden. Ondanks de voordelen is er namelijk één groot nadeel: Inloggen. Uit onderzoek van de Betaalvereniging Nederland blijkt dat de meeste klanten (66%) de inloggegevens uit hun hoofd leren. Met een gemiddelde van 20 verschillende accounts is het onthouden van deze inloggegevens lastig. Uit het onderzoek blijkt namelijk ook dat een kwart van de klanten minimaal één of meerdere wachtwoorden per maand vergeet en deze opnieuw moet opvragen. Mail to Pay heeft dit obstakel geanalyseerd en naar een oplossing gezocht.

Inloggen is een struikelblok

Bij bovengenoemde uitdaging om mensen te verleiden, is het vooral een kunst om de klant een actieve gebruiker te laten worden. Ondanks de voordelen is er namelijk één groot nadeel: Inloggen. Uit onderzoek van de Betaalvereniging Nederland blijkt dat de meeste klanten (66%) de inloggegevens uit hun hoofd leren. Met een gemiddelde van 20 verschillende accounts is het onthouden van deze inloggegevens lastig. Uit het onderzoek blijkt namelijk ook dat een kwart van de klanten minimaal één of meerdere wachtwoorden per maand vergeet en deze opnieuw moet opvragen. Mail to Pay heeft dit obstakel geanalyseerd en naar een oplossing gezocht.

Login_hq
Login_hq
Login_hq
Login_hq
Login_hq

Beveiligde omgeving zonder inlog

Als oplossing voor het inlog probleem heeft Mail to Pay Mijn Dossier ontwikkeld. Mijn Dossier biedt de klant een veilige omgeving waar gegevens gewijzigd kunnen worden, zonder de nadelen van inloggen. De organisatie bepaalt welke klanten er tijdelijk toegang krijgen tot een bepaalde omgeving (= module) en hoe lang deze gepersonaliseerde toegang geldig is. Volledig in eigen look and feel.

Environnement sécurisé sans connexion

Comme solution au problème de connexion, Mail to Pay a développé Mon Dossier. Mon Dossier offre au client un environnement sécurisé où l’on peut modifier les données sans les inconvénients de la connexion. L’organisation détermine quels clients ont accès temporairement à un environnement déterminé (= module) et combien de temps cet accès personnalisé est valable. Entièrement dans présentation et la sensation.

Beveiligde omgeving zonder inlog

Als oplossing voor het inlog probleem heeft Mail to Pay Mijn Dossier ontwikkeld. Mijn Dossier biedt de klant een veilige omgeving waar gegevens gewijzigd kunnen worden, zonder de nadelen van inloggen. De organisatie bepaalt welke klanten er tijdelijk toegang krijgen tot een bepaalde omgeving (= module) en hoe lang deze gepersonaliseerde toegang geldig is. Volledig in eigen look and feel.

Beveiligde omgeving zonder inlog

Als oplossing voor het inlog probleem heeft Mail to Pay Mijn Dossier ontwikkeld. Mijn Dossier biedt de klant een veilige omgeving waar gegevens gewijzigd kunnen worden, zonder de nadelen van inloggen. De organisatie bepaalt welke klanten er tijdelijk toegang krijgen tot een bepaalde omgeving (= module) en hoe lang deze gepersonaliseerde toegang geldig is. Volledig in eigen look and feel.

Beveiligde omgeving zonder inlog

Als oplossing voor het inlog probleem heeft Mail to Pay Mijn Dossier ontwikkeld. Mijn Dossier biedt de klant een veilige omgeving waar gegevens gewijzigd kunnen worden, zonder de nadelen van inloggen. De organisatie bepaalt welke klanten er tijdelijk toegang krijgen tot een bepaalde omgeving (= module) en hoe lang deze gepersonaliseerde toegang geldig is. Volledig in eigen look and feel.

Diversiteit aan standaard modules

Mijn Dossier is beschikbaar voor klanten van Mail to Pay. Diverse modules bieden de klant digitale wijzigingsmogelijkheden en het digitaal accorderen van verzoeken. De modules waar direct gebruik van gemaakt kan worden zijn:

  • Digitalisering: Het bijwerken van klantdata (bijv e-mailadres en telefoonnummer), het goedkeuren van verzoeken en het indienen van aanvragen.
  • Betaalwijze: Laat klanten van betaalwijze wisselen met een digitaal SEPA machtigingsformulier. Eenvoudig, snel en rechtsgeldig meer klanten op automatische incasso.
  • Vragenlijst: Creëer een persoonlijke vragenlijst voor (nieuwe) klanten. Bijvoorbeeld een intake, een enquête enzovoorts.
  • Betalingsregeling: Bied proactief een regeling aan. Die de klant zelf kan aanvragen op basis van ingestelde business rules.

Diversiteit aan standaard modules

Mijn Dossier is beschikbaar voor klanten van Mail to Pay. Diverse modules bieden de klant digitale wijzigingsmogelijkheden en het digitaal accorderen van verzoeken. De modules waar direct gebruik van gemaakt kan worden zijn:

Diversiteit aan standaard modules

Mijn Dossier is beschikbaar voor klanten van Mail to Pay. Diverse modules bieden de klant digitale wijzigingsmogelijkheden en het digitaal accorderen van verzoeken. De modules waar direct gebruik van gemaakt kan worden zijn:

Diversiteit aan standaard modules

Mijn Dossier is beschikbaar voor klanten van Mail to Pay. Diverse modules bieden de klant digitale wijzigingsmogelijkheden en het digitaal accorderen van verzoeken. De modules waar direct gebruik van gemaakt kan worden zijn:

Diversité de modules standard

Mon Dossier est disponible pour les clients de Mail to Pay. Différents modules offrent au client des possibilités de modifications numériques et la concordance numérique des demandes. Les modules que l’on peut utiliser directement sont :

  • Numérisation : le traitement des données des clients (par exemple l’adresse électronique et le numéro de téléphone), l’acceptation des demandes et l’introduction des demandes.
  • Mode de paiement : faire modifier le mode de paiement par le client à l’aide d’un formulaire d’autorisation SEPA. C’est un moyen simple, rapide et juridiquement valable pour avoir plus de clients en recouvrement automatique.
  • Liste de question : créez une liste de questions personnelles pour les (nouveaux) clients. Par exemple un enrôlement, une enquête, etc.
  • Règlement de paiement : Proposez un règlement de manière proactive. Que le client peut commencer lui-même sur base des règles d’entreprise fixées.
Betalingsregeling_sqr
Betaalwijzigen_sqr
Betalingsregeling_sqr
Betaalwijzigen_sqr
Betalingsregeling_sqr
Betaalwijzigen_sqr
Betalingsregeling_sqr
Betaalwijzigen_sqr
Betalingsregeling_sqr
Betaalwijzigen_sqr

De modules zijn eenvoudig te activeren, te deactiveren of uit te breiden en per klant in te zetten. De modules zorgen ervoor dat bedrijfsprocessen worden gedigitaliseerd en geautomatiseerd. Snelheid voor de organisatie en gemak voor de klant. Daarnaast worden de acties van de klant automatische gearchiveerd.

Les modules sont faciles à activer, à désactiver ou à étendre et à mettre en place par client. Les modules permettent de numériser et d’automatiser les processus opérationnels. Vitesse pour l’organisation et facilité pour le client. En outre, les actions du client sont archivées automatiquement.

De modules zijn eenvoudig te activeren, te deactiveren of uit te breiden en per klant in te zetten. De modules zorgen ervoor dat bedrijfsprocessen worden gedigitaliseerd en geautomatiseerd. Snelheid voor de organisatie en gemak voor de klant. Daarnaast worden de acties van de klant automatische gearchiveerd.

De modules zijn eenvoudig te activeren, te deactiveren of uit te breiden en per klant in te zetten. De modules zorgen ervoor dat bedrijfsprocessen worden gedigitaliseerd en geautomatiseerd. Snelheid voor de organisatie en gemak voor de klant. Daarnaast worden de acties van de klant automatische gearchiveerd.

De modules zijn eenvoudig te activeren, te deactiveren of uit te breiden en per klant in te zetten. De modules zorgen ervoor dat bedrijfsprocessen worden gedigitaliseerd en geautomatiseerd. Snelheid voor de organisatie en gemak voor de klant. Daarnaast worden de acties van de klant automatische gearchiveerd.

Ontwikkelen van nieuwe modules

De huidige modules zijn divers en er worden continu nieuwe modules ontwikkeld. Jouw inbreng is hierbij welkom. Ontwikkel samen met Mail to Pay een nieuwe module die aansluit op de behoefte van jouw organisatie.

Développer de nouveaux modules

Les modules actuels sont très divers et l’on développe de nouveaux modules en permanence. Votre apport est le bienvenu. Développez avec Mail to Pay un nouveau module qui correspond aux besoins de votre organisation.

Ontwikkelen van nieuwe modules

De huidige modules zijn divers en er worden continu nieuwe modules ontwikkeld. Jouw inbreng is hierbij welkom. Ontwikkel samen met Mail to Pay een nieuwe module die aansluit op de behoefte van jouw organisatie.

Ontwikkelen van nieuwe modules

De huidige modules zijn divers en er worden continu nieuwe modules ontwikkeld. Jouw inbreng is hierbij welkom. Ontwikkel samen met Mail to Pay een nieuwe module die aansluit op de behoefte van jouw organisatie.

Ontwikkelen van nieuwe modules

De huidige modules zijn divers en er worden continu nieuwe modules ontwikkeld. Jouw inbreng is hierbij welkom. Ontwikkel samen met Mail to Pay een nieuwe module die aansluit op de behoefte van jouw organisatie.

Plus d'informations? Contactez votre responsable de compte ou remplissez le formulaire ci-dessous.