Modules & Workload
Geef je medewerkers alle tools om zo efficiënt mogelijk te kunnen werken. Verdeel openstaande acties binnen jouw team en automatiseer repetitieve taken.

Creëer de beste werkomgeving voor je organisatie.
Geef je medewerkers alle benodigde tools om zo goed mogelijk te kunnen presteren. Breid het platform uit met verschillende modules en optimaliseer de werkomgeving.
Modulair
Selecteer de gewenste modules en laat het Mail to Pay-platform naadloos aansluiten op de vraag van jouw organisatie.
Overzichtelijk
Krijg direct inzicht in alle werkzaamheden. Wijs taken toe aan medewerkers of laat de bot werkzaamheden overnemen.
Zelfservice
Laat je klanten eenvoudig en digitaal zelf hun gegevens wijzigen, SEPA-machtigingen afgeven of een betaalregeling treffen.
Breid je standaard toolkit uit met modules
De standaard toolkit van Mail to Pay is al heel erg compleet. Je kunt deze nog verder uitbreiden met verschillende modules. Zoals een module voor de export van berichten naar een extern archief, een module voor SFTP-communicatie, of maatwerkmodules om Mail to Pay helemaal op te laten gaan in het bestaande ICT-landschap van jouw organisatie.
Aanbevolen modules
Mijn dossier
Een persoonlijke pagina voor jouw klant, waar data wordt gedigitaliseerd. Met deze module bied je jouw klanten de mogelijkheid zelf hun data bij te werken, verzoeken digitaal goed te keuren en aanvragen in te dienen. Volledig in de eigen look and feel van jouw organisatie.
Workload
Volgen er uit incassoacties werkzaamheden die nog niet geautomatiseerd zijn, dan komen deze werkzaamheden met de Workload-module in het workloadsysteem terecht. In Workload staan vervolgens heel overzichtelijk de acties die nog handmatig uitgevoerd moeten worden, zoals dispuutmanagement of het goedkeuren van betalingsregelingen.
Mogelijkheden met MijnDossier:
1
1
Digitaal SEPA
Laat klanten van betaalwijze wisselen met een digitaal SEPA machtigingsformulier. Eenvoudig, snel en rechtsgeldig.
2
2
Gegevens wijzigen
Laat de klant eenvoudig zijn of haar gegevens wijzigen in een beveiligde gegevens. Zo blijven de gegevens altijd up-to-date.
3
3
Betalingsregeling
Bied proactief een regeling aan. Die de klant zelf kan opstarten op basis van ingestelde business rules.
4
4
Vragenlijst
Creëer een persoonlijke vragenlijst voor (nieuwe) klanten. Bijvoorbeeld een intake, een enquête enzovoorts.
5
5
Verzoeken accorderen
Eenvoudig akkoord vragen om de gegevens van de huurder te delen met de huurdersvereniging.
6
6
Berichtengeschiedenis
Geef de klant volledige inzage in alle verzonden berichten.
7
7
Maatwerk
Ontwikkel samen met Mail to Pay een nieuwe module die aansluit op de behoefte van jouw organisatie.