Call
Geef je medewerkers de mogelijkheid om tijdens een telefoongesprek de betaling op te volgen. Van belofte tot betaling naar zekerheid van betaling.

Alles wat je nodig hebt om jouw klant telefonisch de beste service te verlenen.
Met de tools van Mail to Pay Call bied je jouw klanten de best mogelijke service. Of het nu gaat om het direct versturen van een betaallink tijdens een telefoongesprek of het automatisch nabellen van de klant met de Robocall, de Call-tools van Mail to Pay bieden uitkomst.
Automatiseer
Voeg de Robocall toe aan een incassoflow en klanten met een betaalachterstand worden automatisch nagebeld.
Direct resultaat
Verstuur nog tijdens het telefoongesprek een betaallink naar je klant en volg en bevestig de betaling in real time.
Klantvriendelijk
Help je klanten direct verder door de gevraagde informatie meteen toe te sturen, te registreren en automatisch op te volgen.
“25 procent van de klanten die op zestig dagen betaalachterstand staan en worden bereikt met de Robocall, betaalt binnen tien dagen alsnog.”
Live de betaling volgen
Terwijl je nog aan de telefoon zit met je debiteur via e-mail of sms een betaalverzoek versturen én volgen. Dat kan met de Mail to Pay-webapp. Ook kun je in deze app een Paylink aanmaken en in een chat plaatsen, of gebruiken in webcaresituaties. Dit gaat heel eenvoudig. Nadat je de gegevens van de betreffende klant, al dan niet automatisch, in de Mail to Pay-webapp hebt ingevoerd, klik je op versturen. De klant krijgt nu een betaalverzoek en kan direct betalen. Jouw callcentermedewerker kan live volgen of de betaling is gelukt. Het resultaat: kortere gesprekken, minder herhaalgesprekken én betere financiële resultaten. De klant op zijn beurt is in één minuut geholpen en heeft een hogere klanttevredenheid. Deze tool werkt heel goed tijdens ultimatumgesprekken.
Robocall
Met Mail to Pay Robocall belt een automatisch systeem jouw klanten om via een keuzemenu een betaalafspraak vast te leggen. Onzo Robocall boekt goede resultaten en is uitstekend in te zetten bij tijdgebrek of onderbezetting van een creditmanagementafdeling.
Whitelabel
De links in Mail to Pay-berichten verwijzen altijd naar jouw eigen website of domein. De naam Mail to Pay komt nergens voor in het betaalproces. Dat zorgt voor vertrouwen bij jouw klant.