Curve Light

Alles wat je over de Mail to Pay applicatie wilt weten op één plaats.

In het Mail to Pay Helpcenter staan ter ondersteuning, verschillende artikelen en handleidingen van de Mail to Pay Applicatie.

Om je nog beter van dienst te zijn, hebben wij het Mail to Pay Helpcenter verder uitgebreid met:

Meertaligheid

Via jouw accountinstellingen is het nu ook mogelijk de taal te wijzigen van Nederlands naar Engels. In de toekomst worden hier ook Frans en Duits aan toegevoegd.

Changelog en updates

In het Changelog worden alle nieuwe functionaliteiten geplaatst. Door in het Changelog linksboven op de knop [Volgen] te klikken, ontvang je een melding wanneer er een nieuwe update geplaatst wordt. Zo ben je altijd direct op de hoogte van de nieuwste functies.

API 1.0 en 2.0 documentatie

Deze is in te zien door gebruikers met een Manager(-Plus)- account. Heeft uw ICT-afdeling ook toegang nodig tot de API documentatie? Stuur dan e-mail aan support@mailtopay.nl met daarin voornaam, achternaam en het e-mailadres van de ontvanger.

Plaatsen van een Feature request

In het helpcenter kan je verzoeken voor nieuwe functionaliteit doen waar vervolgens andere gebruikers op kunnen stemmen. Feature requests met veel stemmen van onze gebruikers komen op onze development-agenda.

Indienen nieuwe Supportvraag

Heeft u het antwoord op uw vraag niet in het Mail to Pay Helpcenter gevonden? Dan kan je via de knop [Nieuwe Supportvraag] op de startpagina van het helpcenter een nieuw ticket bij ons melden.

De inhoud die je te zien krijgt in het Mail to Pay Helpcenter, worden bepaald op basis van toegangsrechten die je in de Mail to Pay Portal hebt. Je kan alleen gebruik maken van het helpcenter als je een actieve Mail to Pay gebruikersaccount hebt.

Natuurlijk kan je altijd e-mailen of bellen met onze supportdesk, die is geopend van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00.