Curve Light

3 Tips om facturen sneller betaald te krijgen in de verzekeringsbranche

Tip 1 - Aankondiging | Voorkom dat klanten verrast worden met een factuur.

Breng de klant op de hoogte dat de premie binnenkort wordt gefactureerd of wordt afgeschreven van de rekening. Zo kan de klant het benodigde bedrag alvast reserveren. De aankondiging kan op verschillende manieren worden aangeboden, denk hierbij aan: sms, mail of zelfs een robocall. Een premieafschrijving aankondigen lijkt misschien overdreven, maar zal door de klant als zeer prettig ervaren worden. Zeker wanneer eerdere afschrijvingen mislukt zijn.

Tip 1 - Aankondiging | Voorkom dat klanten verrast worden met een factuur

Breng jouw klanten op de hoogte dat er binnenkort een factuur aankomt zodat zij het geld hiervoor alvast reserveren. Een aankondiging kan op verschillende manieren worden aangeboden, denk hierbij aan: sms, e-mail of zelfs een robocall. Een factuur aankondigen lijkt misschien overdreven, maar zal door jouw klanten als zeer prettig ervaren worden.

Tip 1 - Aankondiging | Voorkom dat klanten verrast worden met een factuur

Breng jouw klanten op de hoogte dat er binnenkort een factuur aankomt zodat zij het geld hiervoor alvast reserveren. Een aankondiging kan op verschillende manieren worden aangeboden, denk hierbij aan: sms, e-mail of zelfs een robocall. Een factuur aankondigen lijkt misschien overdreven, maar zal door jouw klanten als zeer prettig ervaren worden.

Tip 1 - Aankondiging | Voorkom dat klanten verrast worden met een factuur

Breng jouw klanten op de hoogte dat er binnenkort een factuur aankomt zodat zij het geld hiervoor alvast reserveren. Een aankondiging kan op verschillende manieren worden aangeboden, denk hierbij aan: sms, e-mail of zelfs een robocall. Een factuur aankondigen lijkt misschien overdreven, maar zal door jouw klanten als zeer prettig ervaren worden.

Tip 1 - Aankondiging | Voorkom dat klanten verrast worden met een factuur

Breng jouw klanten op de hoogte dat er binnenkort een factuur aankomt zodat zij het geld hiervoor alvast reserveren. Een aankondiging kan op verschillende manieren worden aangeboden, denk hierbij aan: sms, e-mail of zelfs een robocall. Een factuur aankondigen lijkt misschien overdreven, maar zal door jouw klanten als zeer prettig ervaren worden.

Tip 2 - Gemak | Maak het de klant zo makkelijk mogelijk

Een organisatie wil natuurlijk de factuur zo snel mogelijk betaald krijgen. Maak het de klant dan zo makkelijk mogelijk. In plaats van de klant zelf de gegevens over te laten nemen, de kans op fouten te vergroten en een onzeker gevoel te geven, kun je de klant ook het gemak van digitaal betalen bieden. Stuur bijvoorbeeld een factuur met QR-code in plaats van een factuur met acceptgiro. Gemakkelijk in te scannen met alle smartphones en direct te voldoen via de bankapp. Maar nog beter, stuur een pushbericht met betaallink vanuit de app naar de klant - Uit data van Mail to Pay blijkt dat 85% de openstaande factuur direct voldoet - Is er geen app, stuur dan een mail of sms met betaallink. Zodat de klant deze direct kan voldoen.

Tip 2 - Gemak | Maak het je klant zo makkelijk mogelijk

Je wilt als organisatie natuurlijk de factuur zo snel mogelijk betaald te krijgen. Waarom zou je het jouw klant dan moeilijk maken door hen zelf de gegevens over te laten nemen, de kans op fouten te vergroten en een onzeker gevoel te geven bij het invoeren van de gegeven? Biedt jouw klanten het gemak van digitaal betalen. Stuur in plaats van een factuur met acceptgiro een factuur met QR-code. Gemakkelijk in te scannen met alle smartphones en direct te voldoen via de bankapp. Of nog beter, stuur een mail of sms met betaallink. Zodat de klant deze direct, via de telefoon, kan voldoen. Hoe minder handelingen de klant uit moet voeren de sneller de factuur wordt voldaan.

Tip 2 - Gemak | Maak het je klant zo makkelijk mogelijk

Je wilt als organisatie natuurlijk de factuur zo snel mogelijk betaald te krijgen. Waarom zou je het jouw klant dan moeilijk maken door hen zelf de gegevens over te laten nemen, de kans op fouten te vergroten en een onzeker gevoel te geven bij het invoeren van de gegeven? Biedt jouw klanten het gemak van digitaal betalen. Stuur in plaats van een factuur met acceptgiro een factuur met QR-code. Gemakkelijk in te scannen met alle smartphones en direct te voldoen via de bankapp. Of nog beter, stuur een mail of sms met betaallink. Zodat de klant deze direct, via de telefoon, kan voldoen. Hoe minder handelingen de klant uit moet voeren de sneller de factuur wordt voldaan.

Tip 2 - Gemak | Maak het je klant zo makkelijk mogelijk

Je wilt als organisatie natuurlijk de factuur zo snel mogelijk betaald te krijgen. Waarom zou je het jouw klant dan moeilijk maken door hen zelf de gegevens over te laten nemen, de kans op fouten te vergroten en een onzeker gevoel te geven bij het invoeren van de gegeven? Biedt jouw klanten het gemak van digitaal betalen. Stuur in plaats van een factuur met acceptgiro een factuur met QR-code. Gemakkelijk in te scannen met alle smartphones en direct te voldoen via de bankapp. Of nog beter, stuur een mail of sms met betaallink. Zodat de klant deze direct, via de telefoon, kan voldoen. Hoe minder handelingen de klant uit moet voeren de sneller de factuur wordt voldaan.

Tip 2 - Gemak | Maak het je klant zo makkelijk mogelijk

Je wilt als organisatie natuurlijk de factuur zo snel mogelijk betaald te krijgen. Waarom zou je het jouw klant dan moeilijk maken door hen zelf de gegevens over te laten nemen, de kans op fouten te vergroten en een onzeker gevoel te geven bij het invoeren van de gegeven? Biedt jouw klanten het gemak van digitaal betalen. Stuur in plaats van een factuur met acceptgiro een factuur met QR-code. Gemakkelijk in te scannen met alle smartphones en direct te voldoen via de bankapp. Of nog beter, stuur een mail of sms met betaallink. Zodat de klant deze direct, via de telefoon, kan voldoen. Hoe minder handelingen de klant uit moet voeren de sneller de factuur wordt voldaan.

Net als Nationale Nederlanden jouw premies 6 dagen sneller incasseren?

Neem contact op

of bel: 085 - 273 7494

Net als Nationale Nederlanden jouw facturen 6 dagen sneller betaald krijgen?

Neem contact op

of bel: 085 - 273 7494

Net als Nationale Nederlanden jouw facturen 6 dagen sneller betaald krijgen?

Neem contact op

of bel: 085 - 273 7494

Net als Nationale Nederlanden jouw facturen 6 dagen sneller betaald krijgen?

Neem contact op

of bel: 085 - 273 7494

Net als Nationale Nederlanden jouw facturen 6 dagen sneller betaald krijgen?

Neem contact op

of bel: 085 - 273 7494

Tip 3 - Opvolging | Volg openstaande facturen consistent op

Is een factuur nog niet voldaan volg deze dan altijd op. Stuur de klant een herinnering via mail en sms. Of maak, net als Nationale Nederlanden, gebruik van een robocall om de klant automatisch te bellen en deze direct de mogelijkheid te bieden de openstaande factuur te voldoen.

Maar nog beter is...

Laat de klant zelf een passende oplossing kiezen om de achterstallige premie te voldoen. Of het nu gaat om uitstel van betaling, gespreid betalen of kwijtschelden van de kosten, de klant kan zelf bepalen welke oplossing het best bij zijn financiële situatie past.

Tip 3 - Opvolging | Volg openstaande facturen consistent op

Is een factuur nog niet voldaan volg deze dan altijd op. Stuur je klant een herinnering via e-mail en sms. Of maak, net als Nationale Nederlanden, gebruik van een robocall om de klant automatisch na te bellen en deze direct mogelijkheid te geven de openstaande factuur te voldoen.

Tip 3 - Opvolging | Volg openstaande facturen consistent op

Is een factuur nog niet voldaan volg deze dan altijd op. Stuur je klant een herinnering via e-mail en sms. Of maak, net als Nationale Nederlanden, gebruik van een robocall om de klant automatisch na te bellen en deze direct mogelijkheid te geven de openstaande factuur te voldoen.

Tip 3 - Opvolging | Volg openstaande facturen consistent op

Is een factuur nog niet voldaan volg deze dan altijd op. Stuur je klant een herinnering via e-mail en sms. Of maak, net als Nationale Nederlanden, gebruik van een robocall om de klant automatisch na te bellen en deze direct mogelijkheid te geven de openstaande factuur te voldoen.

Tip 3 - Opvolging | Volg openstaande facturen consistent op

Is een factuur nog niet voldaan volg deze dan altijd op. Stuur je klant een herinnering via e-mail en sms. Of maak, net als Nationale Nederlanden, gebruik van een robocall om de klant automatisch na te bellen en deze direct mogelijkheid te geven de openstaande factuur te voldoen.

Bonus - Automatiseer | Hoe sneller de organisatie reageert hoe eerder de klant betaalt

Aanmaantrajecten zijn uitstekend te automatiseren. Maak, net als Quintes, gebruik van de debtor process automation software van Mail to Pay om deze automatiseringsslag te maken. Bouw eenvoudig het ultieme aanmaantraject en maak gebruik van machine learning om de klant op de best mogelijke manier te benaderen.

Bonus - Automatiseer | Hoe sneller je reageert hoe eerder jouw klant betaalt

Aanmaantrajecten kun je uitstekend automatiseren. Maak, net als Quintes, gebruik van de debtor process automation software van Mail to Pay om deze automatiseringsslag te maken. Bouw eenvoudig je ultieme aanmaantraject en maak gebruik van machine learning om jouw klanten op de beste manier te benaderen.

Bonus - Automatiseer | Hoe sneller je reageert hoe eerder jouw klant betaalt

Aanmaantrajecten kun je uitstekend automatiseren. Maak, net als Quintes, gebruik van de debtor process automation software van Mail to Pay om deze automatiseringsslag te maken. Bouw eenvoudig je ultieme aanmaantraject en maak gebruik van machine learning om jouw klanten op de beste manier te benaderen.

Bonus - Automatiseer | Hoe sneller je reageert hoe eerder jouw klant betaalt

Aanmaantrajecten kun je uitstekend automatiseren. Maak, net als Quintes, gebruik van de debtor process automation software van Mail to Pay om deze automatiseringsslag te maken. Bouw eenvoudig je ultieme aanmaantraject en maak gebruik van machine learning om jouw klanten op de beste manier te benaderen.

Bonus - Automatiseer | Hoe sneller je reageert hoe eerder jouw klant betaalt

Aanmaantrajecten kun je uitstekend automatiseren. Maak, net als Quintes, gebruik van de debtor process automation software van Mail to Pay om deze automatiseringsslag te maken. Bouw eenvoudig je ultieme aanmaantraject en maak gebruik van machine learning om jouw klanten op de beste manier te benaderen.

Jouw premie ook sneller én klantvriendelijker incasseren?

Laat dan geheel vrijblijvend je gegevens achter.

Ook jouw facturen sneller betaald te krijgen

Laat dan geheel vrijblijvend je gegevens achter.

Ook jouw facturen sneller betaald te krijgen

Laat dan geheel vrijblijvend je gegevens achter.

Ook jouw facturen sneller betaald te krijgen

Laat dan geheel vrijblijvend je gegevens achter.

Ook jouw facturen sneller betaald te krijgen

Laat dan geheel vrijblijvend je gegevens achter.